نوشته شده توسط : اهوراوب

برای انتخاب کردن سایبان مغازه ای کار امد ، نکاتی حائز اهمیت است که می توان با به کار گرفتن آن ها کار آمد ترین سایبان مغازه ها را برای خود انتخاب کنید.
ما مهم ترین مراحل برای انتخاب سایبان برقی مغازه مناسب را برای شما توضیح می دهیم.

میزان به کار گرفتن سایبان مغازه

شما برای خود باید مشخص کنید که مغازه شما در چه ناحیه ای قرار گرفته است و قرار است چقد از سایبان مغازه استفاده کنید.
اگر در منطقه ای شرجی و بارانی یا منطقه ای که مدام در برابر تابش آفتاب قرار میگیرد اسکان دارید ، بهتر است از سایبان مغازه ای با کیفیت تر استفاده کنید تا دوام بیشتری داشته باشد. سایبان مغازه مدام در حال قرار گرفتن مستقیم زیر نور آفتاب بوده و اگر دارای جنس مناسبی نباشد بعد از مدت کوتاهی باعث پوسیدگی میشود. سایبان برقی مغازه با توجه به همین استفاده مداوم باید اجزای آن از مواد عالی و درجه یک تشکیل شده باشند تا عمر سایبان مغازه نیز بلند بوده و برای مشتری دردسر درست نکنند.

چرا میخواهید سایبان مغازه را استفاده کنید؟

شما باید به این سوال پاسخ بدهید تا به انتخاب سایبان برقی مغازه مناسب نزدیک تر شوید. سایبان مغازه انواع و اقسام مختلفی دارد که میتوانید از آن ها کمک بگیرید.
مشخص کردن بودجه مورد نظر برای خرید سایبان مغازه ما معمولا قبل از خرید هر چیزی بودجه خود را مشخص کرده وبر اساس آن به نوع کالا فکر میکنیم. برای خرید سایبان مغازه میزان بودجه ای را که میخواهید صرف تهیه و نصب کنید را در نظر گرفته و با توجه به آن ، انتخابات لازم را انجام دهید.

سایبان مغازه را میتوانید از سایبان برقی متین خریداری کنید و سفارش دهید ، سایبان برقی متین با سابقه ی طولانی که دارد میتواند بهترین سایبان مغازه را در اختیار شما قرار دهد، برای مشاهده پروژه های بیشتر میتوانید به صفحه ی پروژه هامراجعه کنید و برای دیدن نمایندگی ها به قسمت نمایندگی ها مراجعه کنید. 

راه های ارتباط با فروشگاه متین :



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان متین در جهت اجرای سایبان پارکینگ با متد روز به شما این امکان را میدهد که به راحتی بتوانید خودروی خود را داخل حیاط بدون نگرانی تابش آفتاب و بارش برف باران که به خودروی شما آسیب می رساند پارک کنید. سایبان پارکینگ یکی از انواع پرکاربرد سایبان ها است که در اکثر مجموعه های تجاری و حتی منازل شخصی کاربرد بسیار زیادی دارد.

ما پروژه های زیادی را در منطق مختلف ایران به اجرا رسانده ایم ، برای مشاهده آن ها کلیک نمایید

پخودرو  در برابر باران و نور خورشید نیاز به مراقبت دارد.
جنس پارچه های شرکت سایبان متین  آنتی UV می باشد که در برابر آفتاب مقاوم است.
یکی از دلایل اصلی نصب سایبان محافظت ماشین در برابر نور و گرمای خورشید می باشد.

مزایای سایبان برقی متین
قابلیت باز و بسته شدن سایبان پارکینگ از فاصله ۳۰ متری توسط ریموت کنترل
قابلیت کنترل چندسایبان به وسیله یک ریموت کنترل

تماس با فروشگاه ارزان سایبان پارکینگ

سایبان متین در تمام شهر تهران شعبه دارد که میتوانید جهت مشاهده ی نمایندگی ها سایبان متین به قسمت نمایندگی ها مراجعه نمایید. 

دفتر مرکزی : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش خیابان ۵ ، پلاک ۶، واحد ۱۷

☎️ ۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱
☎️ ۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱
☎️ ۵۲ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱


:: برچسب‌ها: سایبان پارکینگ , سایبان پارکینگ ارزان , نصب سایبان پارکینگ , خرید سایبان پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 115

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان برقی محصولی نوین و کاربردی برای حل مشکلات عوامل خارجی در فضای باز می باشد. استفاده از سایبان برقی در فضای باز ،بالکن ،پارکینگ ،جلوی مغازه ها ،فضای باز جلوی رستوران و…روشی مناسب برای لذت بردن از فضای باز و در امان ماندن از عوامل خارجی میباشد.

سایبان برقی انواع بسیار مختلف و رنگ بندی های جذابی دارد که نمیتوان آن ها را نادیده گرفت و هماهنگ شدن با هر فضا و مکانی را میتوان از خصیصه های مثبت سایبان برقی دانست. استفاده از با کیفیت ترین پارچه مقاوم در مقابل تابش آفتاب ، وزش باد ، بارش باران و … باعث میشود تا سایبان ها در همه شرایط ماندگاری خود را حفظ کنند.

سایبان برقی میتواند علاوه بر جلوگیری از عوامل طبیعی به محیط کار شده زیبایی خاصی بدهد ، سایبان برقی در همه ی جا قابل استفاده است که میتوانید با توجه به سلیقه ی خود یک سایبان برقی لوکس خریداری کنید.

سایبان متین در زمینه ی عرضه و تولید انواع سایبان برقی فعالیت می کند و سابقه ی درخشانی در این زمینه دارد ، تجربه ی زیادی هم دارد که این مشخصات یک ویژگی خوب برای این شرکت فوق حرفه ای است .

برای مشاهده ی نمونه های کار شده توسط سایبان برقی متین میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید تا نمونه کارهای ما را مشاهده نمایید.

شرکت تولید و فروش سایبان متین در همه جای ایران شعبه دارد و کافیست برای وصل شدن به نمایندگی شهرخود به  صفحه اول سایت ( کلیک کنید) رفته و نقشه ایران را پیدا کنید. سپس از روی نقشه زیبای ایران شهر خود را پیدا کرده و روی آن کلیک فرمایید.

راه های ارتباطی شما با سایبان متین برای سفارش سایبان برقی لوکس :

تلفن : ۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۲ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

تلفن همراه : ۳۲ ۷۷ ۱۰۰ ۰۹۱۲

فکس : ۳۹ ۱۷ ۳۵ ۲۲ ۰۲۱

تماس و مشاوره رایگان از ۹ صبح تا ۹ شب



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان چتری مخصوص با سلیقه ها است چون سایبان چتری در رنگ های متنوع میتواند مناسب ترین گزینه برای این افراد باشد. سایبان چتری از تابش آفتاب مستقیم جلوگیری میکند و مانند یک سرپناه برای شمایی که میخواهید از هوای بارانی لذت ببرید می باشد. سایبان چتری میتواند به شمایی که میخواهید برای مشتریان خود محیطی امن و با آرامش زیاد تدارک ببینید مناسب است.
سایبان چتری هم از نظر جاگیری کم است و هم از نظر این که میتوانید تبلیغات مغازه و یا رستوران خود را روی آن چاپ کنید و نگران از بین رفتن و یا کمرنگ شدن تبلیغات خود بعد از چند مدت نباشید.

مطالب مرتبط:

سایبان چتری را جای معتبر بخر ، سایبان چتری برای جگرکی

سایبان ها در تنوع بسیار مدل و رنگ ها تولید میشوند تا با محیط سازگار شده و آن را بیشتر به یادماندنی کند. سایبان چتری بزرگ یکی از اقلام تاثیر گذار در زیبایی و شیکی دکوراسیون ، دارای انواع مختلفی است که با رنگ بندی های متفاوت همراه میباشد.  در نتیجه میتوانید آن را با محیط ست کنید یا رنگی برایش انتخاب کنید که جلوه بسیاری به محیط بدهد. این سازه ها به علت نیاز نداشتن به تکیه گاه و دارا بودن از پایه برای استقرار در مکان ها ، هرجای حیاط و … که بخواهید نصب میگردد و میتوانید حتی در مواردی آن را حمل یا جا به جا کنید.

 

تماس برای خرید سایبان چتری متناسب

سایبان متین از فروشگاه های تولید کننده های انواع سایبان های برقی و سقف های متحرک است که در همه شهر های ایران دارای نمایندگی های فعال میباشد. سابقه چندین ساله این شرکت ما را از شناخت نیاز های مشتریان آگاه ساخته و همواره میکوشیم با توجه به انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان راه پیشرفت را هموارتر کنیم.
برای مشاهده ی نمایندگی های میتوانید به لیست نمایندگی ها در صفحه اول سایت مراجعه کنید و همچنین برای مشاهده ی پروژه های بیشتر میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: سایان برقی , سایبان مغازه , سایبان چتری , سایبان اتوماتیک , سایبان متحرک ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 فروردين 1398 | نظرات ()