نوشته شده توسط : اهوراوب

اگر در بین انواع سایبان های موجود به این نتیجه رسیدید که به یک چتر سایبان زیبا و باکیفیت نیاز دارید با ما همراه باشید تا به شما در این زمینه کمک کنیم. همانطور که می دانید سایبان برقی کاربرد های زیادی دارد و مثلا برای مصارف خانگی، رستوران ها، کافه ها و همچنین باغ های خصوصی خریداری میشود. شما می توانید این چترهای زیبا را بر اساس نیاز و متناسب با محل مورد نصب خریداری کنید. سایبان برقی های ما محافظت کامل در برابر آفتاب و اشعه ماوراء بنفش به وجود می آورند.شرکت سایبان متین انواع بیشماری از سایبان ها را تولید می کند که چترهای بادوام و زیبا تنها یکی از آنها است. این چتر ها در اندازه ها، شکل ها و طرح ها و رنگ های مختلف و متنوع عرضه میشوند که برای تمام سلیقه ها مناسبند. چترها نه تنها مفید هستند، بلکه زیبایی فوق العاده ای هم دارند و فضای دلپذیری را برای شما فراهم می کنند.

 

مطالب دیگر:

مزایای نصب سایبان برقی در فصل بهار

سایبان چتری مناسب رستوران ها و کافه ها



:: برچسب‌ها: سایبان برقی , قیمت سایبان برقی , سایبان برقی ارزان , چتر سایبان ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان چتری را می توانید برای رستوران ها و کافی شاپ های رو باز استفاده کنید. مشتریان در تابستان و بهار به رستوران و کافی شاپ های رو باز می روند تا بتوانند در کنار غذا خوردن از هوا و منظره نیز لذت کافی را ببرند.سایبان چتری به راحتی در زیر پوشش خود سایه ایجاد می کند و باعث می شود تا مشتری احساس بهتری داشته باشد و باز هم به رستوران شما بیاید. بهمین دلیل نصب سایبان چتری کمک می کند تا بتوانید علاوه بر افزایش مشتریان خود به فکر تبلغیات برای کسب و کار خود نیز باشید. با سایبان چتری هیچ نگرانی نخواهید داشت چون محافظت شما کار آن است. تولید سایبان چتری در شرکت سایبان برقی متین به کمک مواد اولیه با کیفیت می باشد پس نگرانی از این بابت نداشته باشید.

.

مطالب دیگر:

خرید سایبان برقی ارزان  و با کیفیت

چرا به نصب سایبان چتری نیاز داریم؟



:: برچسب‌ها: سایبان چتری , سایبان برقی , خرید سایبان برقی , قیمت سایبان چتری ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

یکی از راه هایی که شما به کمک آن می توانید مغازه ی خود را از باد و طوفان و بارش های فصلی حفظ کنید استفاده از سایبان برقی است. قصل بهار فصلی می باشد که در آن مشخص نمی کند هوا گرم است یا سرد! امروز باران می بارد یا نه! به همین علت شما باید همیشه آمادگی هر چیزی را در فصل بهار داشته باشید. سایبان برقی در واقع به شما کمک می کند فصل بهار را به راحتی پشت سر بگذارید. از طرف دیگر کار مهم ساییان برقی این است که از ورود نور خوشید به داخل مغازه ی شما جلوگیریش="http://sayeiran.com/" target="_blank" style="background-color: rgb(255, 255, 0); color: rgb(255, 0, 0);">سایبان برقی می توانید از این اتفاق به راحتی جلوگیری کنید.

 

مطالب دیگر:

خرید سایبان برقی ارزان و باکیفیت

پروژه سایبان پارکینگ جیرفت



:: برچسب‌ها: سایبان برقی , سایبان چتری , قیمت سایبان برقی , سایبان برقی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

یکی از پرکاربرد ترین سایبان ها که برای استفاده های  چندمنظوره  سایبان برقی نصب می شوند سایبان پارکینگ است.  این سایبان جلوگیری از نور، گرد و خاک بر روی ماشین شما میکند و همچنین فضایی مناسب تهیه میکند برای مکان هایی که نیاز به فضای اضافه دارند.  سایبان پارکینگ بیرون از فضای منزل هم کاربرد های بسیاری دارد و در جاهای مختلفی مانند آلاچیق ، استخر و .. قابل استفاده است و کاربرد زیادی دارد.معمولا فریم هایی که برای سایبان اتوماتیک  در نظر گرفته میشود از نوع فلز ضد رنگ است. سایبان ها باید کاملا ضد رنگ و ضد پوسیدگی باشند. بیشتر از وسایل در معرض عوامل و شرایط محیطی قرار دارند و هنگامی که در انتخاب سایبان برقی دقت لازم را به کار ببرید و بهترین متریال را انتخاب کنید تا مدت طولانی از هزینه های اضافی در امانید.

 

مطالب دیگر:
خرید سایبان برقی ارزان و باکیفیت

سایبان برقی برای خانه



:: برچسب‌ها: سایبان پارکینگ , سایبان برقی , قیمت سایبان پارکینگ , سایبان برقی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

اگر بدنبال این هستید که محیط خانه ی خود را برای دورهمی ها و مهمانی های خود زیباتر و چشم نواز تر کنید پیشنهاد ما به شما خرید سایبان برقی است. برای استفاده از سایبان برقی مهم است که ابعاد و اندازه های  آن را بدانید تا در هنگام نصب بتوانید با استفاده از انواع سایبان برقی که برای خانه ها هست، سایبان برقی موردنظر خود را خریداری کنید.  با نصب سایبان هم میتوانید نمای خانه را تغییر دهید و هم نور ورودی به خانه را تنظیم کنید. به دلیل پرکاربرد بودن سایبان برقی این محصول طرفدارن زیادی دارد و افراد زیادی از آن استفاده میکنند. اما با وجود افزایش قیمت ها خرید سایبان برقی ارزان و با کیفیت نیز امکان پذیر است.طیف قیمت سایبان متفاوت است و فروشگاه های زیادی به صورت تخصصی این محصول را ارائه میدهند. پس خرید سایبان با قیمت ارزان و بودجه کم نیز میسر خواهد بود. بررسی قیمت ها و محصولات مختلف میتواند به شما در انتخاب سایبان برقی ارزان و با کیفیت کمک نماید.

 

مطالب دیگر:

جذب مشتری با سایبان برقی

سایبان برقی برای خانه



:: برچسب‌ها: سایبان برقی , خرید سایبان برقی , سایبان برقی ارزان , سایبان برقی باکیفیت ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

در گذشته افراد سایبان برقی را تنها برای جلوگیری از سایه نصب می کردند. اما امروزه علاوه بر این ویژگی، سایبان برقی کارایی های دیگر نیز دارد. یکی از این ویژگی ها جذب مشتری بیشتر به سمت مغازه ی شماست. شما با نصب سایبان و چاپ طرح های دلخواه خود بر روی آن می توانید با یک تیر دونشان بزنید. همچنین استفاده از سایبان برقی که نورپردازی دارد بهترین راه برای بهبود ظاهر مغازه است که زیبایی خاصی به آن خواهد داد. روش های مختلفی برای نورپردازی سایبان برقی وجود دارد یکی اینکه می توانید از ال ای دی ها برای نورپردازی استفاده کنید و دیگر نیازی نیست لامپ های خیلی بزرگ که ظاهر نامناسبی به مغازه می دهد را نصب نمایید. لامپ ال ای دی هم ظاهر سایبان مغازه را زیباتر می کند و هم اینکه در جذب مشتری موفق خواهید بود و می توانید تنها با نصب یک سایبان برقی فروش خود را چندین برابر کنید. 

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: سایبان برقی , قیمت سایبان برقی , سایبان مغازه , خرید سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

چه در فصول گرم و چه در پاییز و زمستان سایبان برقی یکی از لوازمی ست که بسیار برای خانه های ما کاربرد دارد. جلوگیری از هدر رفت انرژی و همچنین ایجاد سایبان درمواقع برف و باران همه از ویژگی هایی ست که خرید سایبان برقی را توجیه می کند. نصب سایبان برقی نه تنها نور خورشید را به طور کامل مسدود میکند. بلکه تغییرات آب و هوایی نیز بر آن تاثیری نخواهد داشت. استفاده از سایبان هزینه هدررفت انرژی را کاهش میدهد و کمتر به تعمیر در نیاز پیدا خواهید کرد.  اگر حوصله تمیز کردن و جارو کشیدن جلوی درب را ندارید سایبان برقی مانع از ریزش برگ جلوی در خواهد شد. در عین حال نمای زیباتری برای خانه خواهید داشت. از طرف دیگر نصب سایبان برقی به شما این امکان را میدهد تا انرا به راحتی باز و بست نمایید. کنترل سایبان از راه دور و با ریموت امکان پذیر است. سایبان با موتور برقی کار میکند و این مزیت باعث میشود تا در زمان نیاز آنرا به راحتی تنظیم نمایید. با تنظیم شیب سایبان برقی میتوانید تابش نور را هم تنظیم کنید.

 
مطالب دیگر:
 


:: برچسب‌ها: سایبان , سایبان برقی , قیمت سایبان برقی , خرید سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

ساختار سایبان برقی به شکلی ست که شمما چه مغازه دار باشید و چه خانه دار حتما می توانید از مزیت های بی شمار سایبان برقی استفاده کنید. سایبان برقی از شما در برابر عوامل طبیعی همچون بارش باران، برف، نور مستقیم خورشید و باد های شدید از شما محافظت می کند. سایبان برقی در مدل های محکم، ساده ، مدل جمع جور در طیف رنگ های مختلف ساخته می شود و شما می توانید برای فضای باز خود یک سایبان برقی داشته باشید. در هنگام سفارش سایبان برقی چیزی که باید در قطعات آن توجه کنید جنس پارچه برای سایبان و قطعات به کار رفته در بازو های آن است. پارچه اکریلیک در برابر فرسایش آب و همچنین محو شدن رنگ پارچه بسیار مناسب می باشد و می تواند جز بهترین انتخاب ها برای پارچه ی سایبان شما باشد. درباره ی قطعات آن نیز می توان گفت قطعات سایبان برقی از جنس آلومینیوم بسیار سبک می باشند و نصب به آسانی و با سرعت انجام می شود. این نوع سایبان ها ضد زنگ می باشند و در مجاورت با باران زنگ نمی زنند.

 


:: برچسب‌ها: سایبان برقی , قیمت سایبان برقی , سایبان چتری , خرید سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

کسانی که نیاز یه استفاده از سایبان برقی دارند یکی از مهم ترین مولفه ها در انتخاب، برایشان این است که سایبان برقی با قیمت مناسب و متناسب با نیاز هایشان خریداری کنند. دانستن عوامل موثر در قیمت سایبان برقی برای شما مهم است تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. مزیت این محصول نسبت به انواع قدیمی سایبان این است که میتوانید آنرا از راه دور و با ریموت کنترل حرکت دهید. این ویژگی سایبان برقی را پرطرفدار تر کرده است. باز و بست کردن سایبان با ریموت و به وسیله دو بازوی برقی اتفاق می افتد. اما در زمان خرید باید عوامل موثر در قیمت سایبان برقی را هم در نظر داشت. عواملی مانند جنس پایه و اسکلت، جنس چادر و طرح سایبان در تعیین قیمت موثر هستند. جنس سازه سایبان معمولا از سه متریال آلومینوم، فولاد و آلوموود است. انتخاب جنس چادر به شرایط اقلیمی و آب و هوا بستگی دارد تا دوام سایبان برقی شما  را تضمین کند.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: سایبان برقی , قیمت سایبان برقی , سایبان پارکینگ , چتر سایبان ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

اگر هیچ اطلاعاتی درباره ی تجهیزات سایبان برقی ندارید و می خواهید دانش بیشتری را در این زمینه کسب کنید تا بتوانید خرید سایبان برقی ای حرفه ای و متناسب با نیازتان داشته باشید، اصلا نگران نباشید و با ما همراه باشید. سایبان برقی هم خودش کارایی مفیدی دارد هم تجهیزات جانبی که به آن متصل میکنید. همانطور که میدانید سایبان برقی سالهاست که در بین مردم بسیار محبوب شده است چون کارایی بسیار مفیدی دارد و میتوانید در هر محلی که بخواهید نصب کنید ، سایبان به راحتی توانایی جلوگیری از تابش آفتاب ، بارش برف و باران ، ریزش برگ و تگرگ و سایر عوامل طبیعی و غیر طبیعی را دارد. وقتهایی که باد شدید شروع به وزیدن می کند ممکن است در محلی که سایبان نصب کرده اید فردی حضور نداشته که سایبان را ببندد تا آسیبی به آن وارد نشود و یا شرایطی پیش بیاید که فرد قادر به باز و بسته کردن سایبان برقی نباشد ، در این مواقع نصب سنسور باد می تواند بهترین کار باشد. همچنین نورپردازی یکی از جذابترین تچهیزات سایبان برقی محسوب می شود که می توانید برای جذابیت بیشتر سایبان برقی از این قابلیت استفاده کنید. و در نهایت اینکه اگر در نظر دارید که تجهیزات سایبان برقی منحصر به فردی داشته باشید میتوانید با تیم سایبان متین در ارتباط باشید.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: سایبان برقی , خرید سایبان برقی , قیمت سایبان برقی , سایبان پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()