نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان پارکینگ ها که به علت قابلیت نصب سریع و آسان در عموم فرا گیر میباشند ، وظیفه حفاظت از خود رو را در مقابل عواملی مثل رطوبت باران ، فضولات پرندگان ، شیره درختان ،  و همچنین اشعه های مضر خورشید بر عهده دارند. سایبان پارکینگ اگر با متد روز ساخته شود میتوانید آپشن های زیادی را به آن اضافه کنید. مثلا میتوانیدبه سایبان پارکینگ خود ال ای دی اضافه کنید.

متد جدیدی که در سایبان به کار رفته از سنسور بادی هم استفاده می شود که از شدت باد جلوگیری می کند و شدت باد را کنترل می کند.
در سایبان پارکینگ با متد روز مدرن موتور برقی به کار رفته که میتوانید بدون اینکه از نیروی بدنی استفاده کنید با ریموت سایبان را باز و بسته کنید.

برای مشاهده  پروژه های اجرا شده توسط این مجموعه کلیک کنید.

تا از بحث دور نشده ایم بگوییم که اگر سایبان هایی که دارید دیگر چنگی به دلتان نمیزند ، پوسیده شده و فضا رو زشت میکند و حتی مشکلی برای سازه هایش پیش آمده میتوانید روی ما حساب کنید. ما سایبان های جدید و مدرن را با سایبان های کهنه و فرسوده شما تعویض میکنیم . سایبان های جدید علاوه بر ظاهری شکیل تر ، دیگر نیازی به باز و بسته کردن دستی ندارند و تنها با استفاده از یک ریموت در زاویه دلخواه تنظیم میگردند.

سایبان کهنه تو عوض کن ! و همین الان زنگ بزن!

شرکت سایبان متین به عنوان اولین و بزرگ ترین تولید کننده سایبان برقی در ایران و عرضه این محصول به بیش از ۱۰۰ شهر ایران ، دارا بودن بیش از ۴۵۰ نماینده فعال در کشور بزرگ ترین مجموعه تولید، عرضه و خدمات پس از فروش را به عهده دارد. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. برای اینکه ببینید شهرتان نمایندگی دارد یا خیر  به قسمت نمایندگی هابروید و شهر خود را بیابید.

مطالب مرتبط  : خرید سایبان پارکینگ ارزان ، چرا سایبان پارکینگ مهم است ؟

تلفن : ۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱
۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱
۵۲ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱
تلفن همراه : ۳۲ ۷۷ ۱۰۰ ۰۹۱۲



:: برچسب‌ها: سایان برقی , سایبان مغازه , سایبان چتری , سایبان اتوماتیک , سایبان متحرک ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان چتری آفتاب گیر بسیار مناسبیست که شما در جلوی مغازه ها و حتی در حیاط ویلاها دیده اید ، سایبان چتری طرح ها و مدل های مختلفی دارد که شما میتوانید با توجه با در نظر گرفتن سلیقه ی خود مدل مناسبی را انتخاب کنید. رستوران ، جگرکی و کافه های سرباز اصولا به خاطر محیطی که دارند مشتریان زیادی آن ها را انتخاب میکنند تا از فضای باز لذت برده و در یک محیط شیک و دنج به صرف نوشیدنی و غذای خود بپردازند. استقبال بیش از حد از این محصول و استفاده از این چتر بزرگ در بیشتر کافی شاپ ها و رستورانهای سطح شهر تهران گواهی کیفیت و مرغوبیت این محصول می باشد.

برای دیدار از پروژه ها کلیک کنید

اما بعضی از مغازه ها هستند که سرباز نیستند اما کوچکند. اگر دقت کرده باشید همه طرفدار جگرکی ها هستند اما جگرکی ها فضای کمی دارند و نمیتوانند آن طور که باید به همه مشتری ها رسیدگی و سرویس دهی اعمال کنند. برای همین استفاده از سایبان ها برای این مغازه ها به شدت احساس میشود.

سایبان چتری برای جگرکی

سایبان برقی متین از بهترین شرکت های عرضه کننده سایبان برقی است که به شما کمک میکند طبق سلیقه خود خریداری کنید.

ما در همه ایران نمایندگی داریم که میتوانید برای تماس با شعبه شهر خود به صفحه اصلی (کلیک کنید) رفته و از نقشه ایران عزیزمان روی کشور خود کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: سایبان برقی , سایبان برقی ارزان , نصب سایبان برقی , خرید سایبان برقی , قیمت سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان چتری به علت جذابیتی که از خود به محیط میدهد همیشه مدرن بوده و مورد انتخاب همه خاص پسندان قرار میگیرد.
زیبایی و توجه به علاوه فواید یک سایبان واقعی چیزیست که میتوان از سایبان چتری  انتظار داشت.
سایبان چتری سازه های متفاوتی دارد ، و ساختار بسیار ساده هم دارد که هر مرکزی که سایبان میفروشد سایبان چتریحتما در محصولاتش است اما نمیتوان از هر کسی خرید چون جنس پارچه ، جنس پایه ، همه ی این ها در سایبان چتریبسیار مهم و قابل اهمیت است که میتوانید با در نظر گرفتن بهترین جنس بهترین سایبان چتری را داشته باشید.

(( برای تماشای پروژه های اجرا شده توسط این مجموعه کلیک کنید ))

سایبان چتری در رنگ ها و انواع مختلفی ساخته میشود که انتخاب آن کاملا به دست مشتری انجام میگیرد.
در نتیجه میتوانید آن را با محیط ست کنید یا رتگی برایش انتخاب کنید که جلوه بسیاری به محیط بدهد و  به علت نیاز نداشتن به تکیه گاه و دارا بودن از پایه برای استقرار در مکان ها ، هرجای حیاط و … که بخواهید نصب میگردد.
سایبان چتری در انواع مختلفی مصل هشت ضلعی ، مربعی و … ساخته میگردد که انتخاب آن به شرایط و سلیقه شما بستگی دارد.

سایبان متین در همه شهر های ایران نمایندگی دارد ، به صفحه اول بروید و در نقشه ایران روی شهر خود کلیک کنید

شرکت سایبان متین چتر کافی شاپ ها و چتر رستوران ها  را از نظر جنس دو نوع چوبی و استیل تولید و به فروش میرساند. این چترها با استفاده از بهترین متریال که مورد تایید بسیاری از کارفرمایان در سراسر کشور رسیده است تولید شده است.
سایبان برقی متین بهترین سایبان چتری را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار میدهد و برای شما نصب می کند و شما میتوانید بعد از آن در هر مکانی که میخواهید تغییر دهید. در این زمینه فقط کافیست با سایبان برقی متین در ارتباط باشید و سایبان چتری مورد نظر را سفارش دهید.

 

 

خرید سایبان چتری قابل حمل



:: برچسب‌ها: سایبان چتری , سایبان چتری ارزان , نصب سایبان چتری , خرید سایبان چتری , قیمت سایبان چتری ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 | نظرات ()