نوشته شده توسط : اهوراوب

برای استفاده از فضاهای باز مانند حیاط و بالکن چه برای کاربری خانگی و چه کاربری رستورانی شما نیاز دارید که از سایبان چتری استفاده کنید. نصب این سایبان ها میتواند در فضای بزرگ و روباز یک محیط دنج و اختصاصی برای شما فراهم کند. طراحی آن بی نظیر است و جذابیت خاص و بی نظیری هم به محیط می بخشد. چتر سایبان به دلیل ویژگی نصب و نگهداری آسان بسیار محبوب است و سازه و پایه محکمی دارد. این ویژگی ها برای شما امکان پذیرایی از مهمان و مشتریان را در فضای باز فراهم میکند تا از اوقات عصرگاهی خود حتی در ماهای سرد سال هم لذت ببرید. این باعث میشود تا زمان برنامه ریزی برای استفاده از فضای باز راحت تر باشید و نصب سایبان چتری یک راه حل عالی برای این مشکل است. از طرف دیگر آنچه که در هنگام خرید چتر سایبان باید به آن دقت کنید سازه ای ست که این چتر روی آن قرار دارد شما می توانید متناسب با آب و هوایی که در آن قرار دارید سازه ای را انتخاب کنید که در برابر باران زنگ نزند و همینطور باد و طوفان آن را خراب نکند. 

 
مطالب پیشنهادی:


:: برچسب‌ها: سایبان چتری , چتر سایبان , خرید سایبان چتری , قیمت سایبان چتری ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

همه ی ما دوست داریم که در کنار خانه ی خود جایی را بعنوان فضای باز مانند بالکن، حیاط و یا پاسیو داشته باشیم. اما برای اینکه این فضاهای باز در تمام فصول سال و با آب و هوا های مختلف قابل استفاده باشند، نیاز به نصب سایبان چتری دارید. چتر ها همان وظیفه اصلی را برای محافظت از شما در برابر آفتاب و باران دارند. با این حال در زمان تصمیم گیری بین سایبان ها، چتر میتواند یک انتخاب متفاوت باشد. تفاوت از این نظر که سایبان های چتری هزینه کمتری دارند در عین حال طول عمر بالاتری خواهند داشت. از طرف دیگر سایبان چتری میتواند محافظ خوبی برای شما و خانواده تان در برابر آفتاب و اشعه های مضر خورشید باشد. همچنین کمک میکند تا فضای دنج و خوبی را برای پذیرایی از مهمانان داشته باشید. انتخاب گسترده ای از رنگ ها و سبک ها و طرح ها برای این مدل سایبان وجود دارد که دست شما را در تصمیم گیری باز خواهد گذاشت.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: سایبان , سایبان چتری , قیمت سایبان چتری , سایبان متحرک ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

به دنبال تغییر در فضای پاسیو و یا حیاط رستوران و یا خانه خود هستید؟ پیشنهاد ما به شما استفاده از چتر سایبان است! این محصول در اندازه ها و ایعاد استاندارد و سفارشی موجود است تا نیاز شما را برای داشتن یک محل زیبا جهت استراحت یا پذیرایی از مهمان فراهم کند. همچنین میتوانید از لوازم جانبی برای افزایش قابلیت و استفاده راحت تر از این محصول استفاده کنید. از طرف دیگر از چتر سایبان میتوانید برای مقاصد تبلیغاتی هم استفاده کنید. روی چتر امکان چاپ شعار تبلیغاتی، لوگو و آرم شما وجود دارد تا علاوه بر زیبایی، به برندسازی برای کسب و کار شما هم کمک کند. این یک راه حل تبلیغاتی ایده آل است تا نظر مشتریان شما را هرچه بهتر به رستوران و کافه جلب نماید. امکان انتخاب رنگ و طرح و چاپ روی این سایبان زیبا انرا بسیار پرطرفدار و کاربردی تر کرده است. شما میتوانید مطمئن باشید که فارغ از هر شرایط آب و هوایی، چتر سایبان انتظارات شما را برآورده خواهند کرد.  با جدیدیترین فناوری مورد استفاده در تولید این محصول میتوانید مطمئن باشید که آنها پس از سالها استفاده، زیبایی و ماندگاری خود را حفظ خواهد کرد.

 
مطالب پیشنهادی:


:: برچسب‌ها: چتر سایبان , خرید سایبان چتری , قیمت سایبان چتری , سایبان چتری ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

شاید شما با خودتان فکر کنید که چرا از بین تمام انواع سایبان ها، سایبان چتری هم برای کسب و کار ها و هم برای استفاده های خانگی بیشترین محبوبیت را داشته است. سایبان چتری در رستوران ها نه تنها می تواند فضای دلپذیری را برای مشتریان شما ایجائ کند تا در زیر سایه آن بتوانند غذا و نوشیدنی خود را میل کنند بلکه شما می توانید با چاپ تبلیغات و طرح های دلخواه خود بر روی آن هزنیه تبلیغات رستوران خود را نیز کاهش دهید. سایبان چتری بر اساس پایه به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند اما بهترین و مناسب ترین نوع سایبان چتری برای رستوران ها سایبان چتری پایه کنار می باشد. سایبان چتری پایه کنار همانطور که از نامش پیدا می باشد پایه های آن در کنار قرار دارد و برای مشتری هیچگونه مزاحمتی ایجاد نخواهند کرد. نوع دیگر آن سایبان چتری پایه وسط می باشد که آن هم در نوع خود کاربردهای زیادی دارد اما اگر قصد خرید سایبان چتری را برای رستوران رو باز خود دارید پیشنهاد ما به شما خرید سایبان چتری پایه کنار است.سایبان چتری پایه کنار هم می توانید نیازهای رستوران را برطرف کنید و همچنین مشتری می تواند بدون مشکلی به تمام فضا دید کامل داشته باشد بدون آن که مشکلی وجود داشته باشد.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: خرید سایبان چتری , سایبان چتری ارزان قیمت , سایبان چتری رستوران , قیمت سایبان چتری ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1399 | نظرات ()