نوشته شده توسط : اهوراوب

طراحی سقف متحرک متفاوت

طراحی سقف متحرک متفاوت، گاهی اوقات سقف متحرک جهت ایجاد فضا های جدید در منازل مسکونی به منظور ایجاد مکانی دنج و رفع خستگی و دورهمی های صمیمی و گرم در خدمت اهالی خانواده قرار میگیرد. سقف متحرک اتوماتیک این امکان را به صاحبان کسب و کار میدهد تا فضای بیشتری جهت ارائه خدمات به مشتریان خود داشته باشند.سقف برقی همچنین میتوان در ادارات برای ایجاد فضای VIP جهت برگزاری جلسات خاص و پذیرایی از افراد و مهمانهای ویژه استفاده نمود.

 سقف متحرک مدرن و پر کاربرد ، مناسب و منطقی برای پوشش فضاهای باز رستورانها ، کافی شاپها و استخرها می باشد. پوشش تراس، بالکن، آلاچیق محوطه روف گاردن، سر درب ورودی و پارکینگ خودرو نیز موقعیتهای مناسبی برای استفاده از سقف متحرک هستند.

با استفاده از سقف متحرک  ، سقف جمع شو ، سقف برقی میتوانید به راحتی یک محیط دلباز و دلنشین برای خود و اطرافیانتان ایجاد کنید ، برای انتخاب بهترین سقف متحرک ، سقف برقی میتوانید از بهترین شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند و در این زمینه حرفه ای هستند خریداری کنید و سفارش دهید.

برای انتخاب بهترین شرکت تولید کننده سقف متحرک میتوانید یک شرکتی را انتخاب کنید که در این زمینه فعالیت ها مستمر و حرفه ای داشته اند ، سایبان برقی متین جزء این شرکت ها محسوب میشود.

سقف متحرک مدرن و ارزان برای کسانی که به دنبال یک سقف متحرک میگردند مورد مناسبی است.

سایبان متین در تمام شهر ایران شعبه دارد که میتوانید با مراجعه به نمایندگی ها شعبه های سایبان متین را مشاهده کنید .  همچنین برای مشاهده ی نمونه کارهای انجام شده توسط گروه سایبان متین میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید.

راه های ارتباطی شما با سایبان متین : 

۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۲ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱



:: برچسب‌ها: سقف متحرک , سقف برقی , سقف متحرک ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

اجرای سایبان برقی مدیران یدک توسط گروه سایبان برقی متین

اجرای سایبان برقی مدیران یدک با تخصص کامل و حرفه ای اجرا شده است که میتوانید حرفه ای بودن این گروه را مشاهده کنید ، سایبان متین در زمینه ی اجرای سایبان برقی ها متنوع در هر رنگ و طرحی فعالیت درخشانی دارد.

سایبان برقی اجرا شده را که در ادامه عکس های آن را مشاهده می نمایید میبینید که روی پارچه ی سایبان برقی لوگو و تبلیغات روی آن با کیفیت و منحصر به فرد چاپ شده است و با این کار دیگر خبری از پرداخت هزینه ی مالیات نیست پس میتوانید برای ساخت بهترین سایبان برقی با کیفیت و قیمت مناسب با سایبان متین در ارتباط باشید.

سایبان برقی برای مغازه ها باعث جذب مشتریان بیشتری می شود که میتوانید برای جذب مشتری های بیشتر روی سایبان برقی حساب کنید ، سایبان متین در  جهت تعویض سایبان قدیمی با سایبان نوی شما هم فعالیت درخشانی دارد.

مطالب بیشتر : اجرای سایبان برقی هیوا کباب

برای سفارش سایبان برقی با کیفیت و ارزان قیمت میتوانید با بهترین شرکت تولید کننده سایبان متین در ارتباط باشید تا بهترین سایبان برقی را از نظر جنس و کیفیت داشته باشید .

سایبان متین در سراسر ایران شعبه های مختلفی دارد که جهت مشاهده ی نمایندگی ها میتوانید به قسمت نمایندگی ها مراجعه کنید و نماینده های فعال شهر خود را مشاهده کنید.

همچنین میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید تا از نمونه کارهای بیشتر که توسط سایبان متین اجرا شده را دیدن کنید.

راه های ارتباطی با سایبان متین جهت سفارش سایبان متین : 

تلفن : ۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۲ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

تلفن همراه : ۳۲ ۷۷ ۱۰۰ ۰۹۱۲

تماس و مشاوره رایگان از ۹ صبح تا ۹ شب



:: برچسب‌ها: سایبان برقی , قیمت سایبان برقی , خرید سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

چرا سایبان چتری استفاده کنیم ؟

چرا سایبان چتری ؟ ،هر گاه در محیط های آفتابی هستیم وتابش نور آفتاب ما را آزار میدهد و یا زمانیکه میخواهیم از هوای مطبوع بهاری لذت ببریم میتوانیم از سایبان چتری استفاده کنیم ؛ سایبان های چتری در هر مکانی با هر وسعتی قابل نصب هستند و هر کس به راحتی میتواند از ان ها استفاده کند .

ویژگی های سایبان چتری که باعث کاربردی شدن آن ها میشود :

*نصب راحت
*باز و بسته شدن بسیار ساده
*تیز بودن انتهای سایبان های چتری برای فرو کردن در محیط های شنی ،خاکی و ماسه ای
*تنوع در جنس و رنگ

سایبان چتری به دو صورت متحرک و ثابت موجود میباشند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند ، هم چنین پارچه های به کار رفته در سایبان چتری عبارتند از:

*برزنتی الیافی و نخی
*برزنتی PVC
*پارچه های خلبانی و نانو

موارد استفاده ی سایبان چتری :

*در مناطق آفتابی
*در کنار دریا و رود خانه ها
*در قسمت حیاط ،بالکن و استخر منازل
*جلوی درب کافه ها ، مراکز تجاری ، گردشگری و تفریحی

در متن بالا دلایل اینکه چرا سایبان چتری ؟ ذکر شده است ، اگر میخواهید شما هم یک سایبان چتری فوق حرفه ای داشته باشید میتوانید از بهترین شرکت تولید کننده انواع سایبان ، سایبان متین خریداری کنید.

سایبان متین در زمینه ی تولید انواع و اقسام سایبان چتری فعالیت درخشانی دارد که میتوانید با اطمینان کامل از این شرکت فوق حرفه ای سایبان چتری با طرح و مدل دلخواه خودتان را از سایبان متین سفارش دهید.

بر روی پارچه ی سایبان چتری هم میتوانید طرح و یا لوگوی مورد نظرتان را با کیفیت منحصر به فرد چاپ کنید تا یک سایبان چتری با ظاهری مدرن و متفاوت داشته باشید.

برای مشاهده ی نمونه کارهای سایبان متین میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید تا از کارهای اجرا شده توسط سایبان متین دیدن کنید.

راه های ارتباطی شما با سایبان متین : 

تلفن : ۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۲ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

تلفن همراه : ۳۲ ۷۷ ۱۰۰ ۰۹۱۲



:: برچسب‌ها: سایبان چتری , قیمت سایبان چتری , سفارش سایبان چتری ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

خرید سقف متحرک ارزان و مناسب ،  سقف متحرک یک سازه ی آلومینیومی میباشد که در فضا های بسیاری مثل رستوران و کافی شاپها، روف گاردن، استخر، پاسیو و … امکان استفاده از آن میسر میباشد.

گاهی اوقات سقف متحرک جهت ایجاد فضا های جدید در منازل مسکونی به منظور ایجاد مکانی دنج و رفع خستگی و دورهمی های صمیمی و گرم در خدمت اهالی خانواده قرار میگیرد.

سقف متحرک  این امکان را به صاحبان کسب و کار میدهد تا فضای بیشتری جهت ارائه خدمات به مشتریان خود داشته باشند.سقف برقی همچنین میتوان در ادارات برای ایجاد فضای VIP جهت برگزاری جلسات خاص و پذیرایی از افراد و مهمانهای ویژه استفاده نمود.

سقف متحرک ریموت دار یک سازه ی آلومینیومی میباشد که در فضا های بسیاری مثل رستوران و کافی شاپها، روف گاردن، استخر، پاسیو و … امکان استفاده از آن میسر میباشد.

گاهی اوقات سقف متحرک جهت ایجاد فضا های جدید در منازل مسکونی به منظور ایجاد مکانی دنج و رفع خستگی و دورهمی های صمیمی و گرم در خدمت اهالی خانواده قرار میگیرد.

امکانات سقف متحرک برای شما عزیزان

سقف متحرک  این امکان را به صاحبان کسب و کار میدهد تا فضای بیشتری جهت ارائه خدمات به مشتریان خود داشته باشند.سقف برقی را میتوان در ادارات برای ایجاد فضای VIP جهت برگزاری جلسات خاص و پذیرایی از افراد و مهمانهای ویژه استفاده نمود.
در برخی موارد جهت پوشش استخر و جهت محیا نمودن استخر برای استفاده ۴ فصل از آن ایجاد میگردد.پارچه های با کیفیت و طرحهای متفاوت میتواند باعث روشنتر و متفاوت جلوه دادن محیط داخلی سقف گردد.

دور تا دور سقف متحرک به وسیله شیشه های متحرک میتواند پوشیده شود سیستم تخلیه آب یکپارچه سقف متحرک پارچه ای هرگونه بارش جوی را از سیستم خارج میکند ضمن اینکه خود پارچه نیز ضد آب میباشد.

سقف متحرک ریموت دار برای راحتی شما مشتریان عزیز است که بتوانید فقط با در دست داشتن یک ریموت آن را باز و بسته کنید و به راحتی بتوانید بدون دخالت نیروی دستی آن را باز و بسته کنید.

نگران صدای سقف برقی در هنگام باز و بسته شدن نباشید چون هیچگونه صدایی ندارد و باعث اذیت شدن شما نمی شود.

برای مشاهده ی نمونه کارهای سایبان متین میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید تا از کارهای اجرا شده توسط سایبان متین دیدن کنید.

راه های ارتباطی شما با سایبان متین : 

تلفن : ۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۲ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

تلفن همراه : ۳۲ ۷۷ ۱۰۰ ۰۹۱۲



:: برچسب‌ها: خرید سقف متحرک , سقف متحرک ارزان , سقف متحرک ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان مغازه محکم

سایبان پارکینگ در امروزه برای محیط های باز که افراد مجبور به پارک ماشین های خود در ساعات تابش آفتاب در فضای باز هستند ، به نوعی اجزای ضروری تبدیل شده است. اما خاصیت آفتابگیر بودن  سایبان پارکینگ تمام ماجرا نیست.

شما با  سایبان میتوانید خودرو خود را از شر رطوبت باران ، یخ زدگی بر اثر بارش برف ، فضولات پرندگان ، شیره درختان و گرد و خاک اضافی در هوا حفظ کنید. سایبان پارکینگ ها دارای تنوع در رنگ ها و انواع است تا با فضای اطراف و سلیقه مشتری منطبق شود.

سایبان پارکینگ ها میتوانند اتوماتیک باشند و دارای موتور توبلار برای جمع شدن و باز شدن به وسیله ریموت های مخصوص باشند. این نوع  سایبان پارکینگ ها نیازی به نیروی دستی نداشته و به راحتی ف بدون اتلاف وقت در زاویه مناسب نصب میشود.

اجزای بعدی  سایبان پارکینگ ها ، اسکلت های به کار رفته در آن است که طرح کلی  سایبان پارکینگ را تشکیل میدهد. این اسکلت های به کار رفته میتوانند فلزی یا آلیمینیومی باشند. میرسیم به مهمترین سازه  سایبان پارکینگ که پارچه به کار رفته در آن است. این پارچه ها دارای تنوع رنگی بسیار بوده و خاصیت آفتابگیری و عایقی را دارند. نوع پارچه ها بنا بر شرایط مشتری قابل تغییر بوده و میتواند تغییر کند.

قیمت سایبان پارکینگ با توجه به موارد بکار برده شده در سایبان پارکینگ دارد. خدمات سایبان پارکینگ ارائه شده در شرکت سایبان برقی متین به گونه ای است که در کمتر از یک روز بر رویی سازه کشیده خواهد شد.
سایبان متین با داشتن کادر فنی فعال و زبده و مشاورانی مجرب توانسته است در جهت انتخاب بهترین نوع سایبان پارکینگ وشناخت بهترین اجزا برای ارائه یک سایبان پارکینگ با کیفیت و محکم به مشتریان بهترین خدمات را ارائه داده و در حفظ آن ها بکوشد.

خرید سایبان پارکینگ محکم

سایبان متین در تمام شهر تهران شعبه دارد که میتوانید جهت مشاهده ی نمایندگی ها سایبان متین به قسمت نمایندگی ها مراجعه نمایید. 

☎️ ۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱
☎️ ۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱
☎️ ۵۲ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱


:: برچسب‌ها: سایبان پارکینگ محکم , خرید سایبان پارکینگ , سایبان پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 99

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سقف متحرک با سازه ای محکم

سقف متحرک با سازه ای محکم ،  مناسب و منطقی برای پوشش فضاهای باز رستورانها ، کافی شاپها و استخرها می باشد. زمانی این امکان برای سقف متحرک جذاب تر می شود که دیواره های شیشه ای کشویی (هوابند کننده) را نیز به آن اضافه نمود. پوشش تراس، بالکن، آلاچیق محوطه روف گاردن، سر درب ورودی و پارکینگ خودرو نیز موقعیتهای مناسبی برای استفاده از سقف متحرک هستند.

با استفاده از سقف متحرک  ، سقف جمع شو ، سقف برقی میتوانید به راحتی یک محیط دلباز و دلنشین برای خود و اطرافیانتان ایجاد کنید ، برای انتخاب بهترین سقف متحرک ، سقف برقی میتوانید از بهترین شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند و در این زمینه حرفه ای هستند خریداری کنید و سفارش دهید.

در برخی موارد جهت پوشش استخر و جهت محیا نمودن استخر برای استفاده ۴ فصل از آن ایجاد میگردد.پارچه های با کیفیت و طرحهای متفاوت میتواند باعث روشنتر و متفاوت جلوه دادن محیط داخلی سقف گردد. دور تا دور سقف متحرک به وسیله شیشه های متحرک میتواند پوشیده شود سیستم تخلیه آب یکپارچه سقف متحرک پارچه ای هرگونه بارش جوی را از سیستم خارج میکند ضمن اینکه خود پارچه نیز ضد آب میباشد.

سایبان متین در تمام شهر ایران شعبه دارد که میتوانید با مراجعه به نمایندگی ها شعبه های سایبان متین را مشاهده کنید .  همچنین برای مشاهده ی نمونه کارهای انجام شده توسط گروه سایبان متین میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید.

راه های ارتباطی شما با سایبان متین : 

تلفن : ۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۲ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

تلفن همراه : ۳۲ ۷۷ ۱۰۰ ۰۹۱۲

فکس : ۳۹ ۱۷ ۳۵ ۲۲ ۰۲۱

تماس و مشاوره رایگان از ۹ صبح تا ۹ شب



:: برچسب‌ها: سقف متحرک , سقف برقی , سقف متحرک ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سقف متحرک با سازه ای محکم

سقف متحرک با سازه ای محکم ،  مناسب و منطقی برای پوشش فضاهای باز رستورانها ، کافی شاپها و استخرها می باشد. زمانی این امکان برای سقف متحرک جذاب تر می شود که دیواره های شیشه ای کشویی (هوابند کننده) را نیز به آن اضافه نمود. پوشش تراس، بالکن، آلاچیق محوطه روف گاردن، سر درب ورودی و پارکینگ خودرو نیز موقعیتهای مناسبی برای استفاده از سقف متحرک هستند.

با استفاده از سقف متحرک  ، سقف جمع شو ، سقف برقی میتوانید به راحتی یک محیط دلباز و دلنشین برای خود و اطرافیانتان ایجاد کنید ، برای انتخاب بهترین سقف متحرک ، سقف برقی میتوانید از بهترین شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند و در این زمینه حرفه ای هستند خریداری کنید و سفارش دهید.

در برخی موارد جهت پوشش استخر و جهت محیا نمودن استخر برای استفاده ۴ فصل از آن ایجاد میگردد.پارچه های با کیفیت و طرحهای متفاوت میتواند باعث روشنتر و متفاوت جلوه دادن محیط داخلی سقف گردد. دور تا دور سقف متحرک به وسیله شیشه های متحرک میتواند پوشیده شود سیستم تخلیه آب یکپارچه سقف متحرک پارچه ای هرگونه بارش جوی را از سیستم خارج میکند ضمن اینکه خود پارچه نیز ضد آب میباشد.

سایبان متین در تمام شهر ایران شعبه دارد که میتوانید با مراجعه به نمایندگی ها شعبه های سایبان متین را مشاهده کنید .  همچنین برای مشاهده ی نمونه کارهای انجام شده توسط گروه سایبان متین میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید.

راه های ارتباطی شما با سایبان متین : 

تلفن : ۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۲ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

تلفن همراه : ۳۲ ۷۷ ۱۰۰ ۰۹۱۲

فکس : ۳۹ ۱۷ ۳۵ ۲۲ ۰۲۱

تماس و مشاوره رایگان از ۹ صبح تا ۹ شب



:: برچسب‌ها: سقف متحرک , قیمت سقف متحرک , قیمت متحرک ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

ساخت سایبان پارکینگ با سازه ای متفاوت میتواند بهترین ایده برای شمایی باشد که میخواهید یک سایبان پارکینگ با کیفیت و جنسی مرغوب داشته باشید ، برای ساخت سایبان پارکینگ با جنس و کیفیت مرغوب باید با بهترین شرکتی که در این زمینه تبحر و سابقه ی زیادی دارند در ارتباط باشید تا بهترین سایبان پارکینگ را به شما عزیزان عرضه کنند.

سایبان پارکینگ را بیشتر مردم میدانند که برای چه کاری استفاده می شود و ما یک توضیح مختصری دوباره برای شما خواهیم داد ، سایبان پارکینگ به منظور ایجاد یک سایه ی ایمن و مطمئن برای کسانی که پارکینگ ندارند و یک محیط باز برای دارند که میتوانند به راحتی با قرار دادن یک سایبان یک پارکینگ متحرک ایجاد کنید.

سایبان پارکینگ با سازه ای متفاوت و مطمئن اگر میخواهید میتوانید به راحتی با بهترین شرکت تولید کننده انواع سایبان برقی ، سایبان متین در ارتباط باشید .

سایبان متین در جهت تولید انواع سایبان با کیفیت مرغوب و کاملا حرفه ای فعالیت درخشانی دارد که میتوانید با مراجعه به قسمت پروژه ها از نمونه کارهای سایبان متین دیدن نمایید. 

سایبان پارکینگ با سازه ای متفاوت را از کجا بخریم ؟

سایبان پارکینگ با کیفیت و قیمتی ارزان را میتوانید از سایبان برقی متین خریداری کنید تا بهترین سایبان پارکینگ را از نظر جنس و کیفیت و سازه ای متفاوت داشته باشید.

سایبان متین در تمام ایران شعبه دارد که میتوانید با مراجعه به نمایندگی ها از نمایندگی های شهر خود اطلاع پیدا کنید . 

سایبان متین اولین و بزرگترین شرکت تولید کننده انواع سایبان است که میتوانید با اطمینان خاطر از این شرکت تولید کننده انواع سایبان را سفارش دهید و همچنین میتوانید جهت تعویض سایبان قدیمی با جدید هم با سایبان متین در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : سایبان پارکینگ محکم ، فروشگاه سایبان پارکینگ ارزان



:: برچسب‌ها: سایبان پارکینگ , خرید سایبان پارکینگ , سایبان پارکینگ ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان برقی ریموت دار را هرچقدر هم برای شما توضیح دهیم باز هم از نامش مشخص است که چه چیزی است و چه مشخصاتی دارد. یک سایه برای شما در برابر آفتاب ، باران و … که به شما کمک میکند از فضای اطراف خود حسابی لذت ببرید !

سایبان برقی سایبانی است که ریموت دارد و از طریق آن به راحتی باز و بسته میشود. این سایبان ها بسیار کاربردی هستند و برای هر فضای بازی مختص با شرایط منطقه طراحی شده اند. شما آن هخا را برای کنار استخر ها ، ویلاها ، مغازه ها و ویترین مغازه ها میتوانید به کار بگیرید. حتی سایبان برقی در بالکن ها و پاسیو ها از خود حسابی خودی نشان داده و دید طبقات بالاتر و دیگر عوامل خارجی را به بالکن ها میبندد.

ما پروژه های زیادی اجرا کرده ایم که میتوانید برای مشاهده آن ها کلیک کنید.

شرکت سایبان متین یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین فروشگاه سایبان برقی در خاورمیانه بوده و شما میتوانید با خیالی آسوده از این شرکت جهت تولید سایبان های مورد نظر خود کمک بگیرید.

ما در زمینه ی تعویض سایبان برقی کهنه به سایبان برقی جدید هم فعالیت داریم. همچنین این شرکت دارای مشاور هایی مجرب و آزموده است تا مشتری بتواند با کمک آن ها صحیح ترین انتخاب ها را داشته باشد. شما میتوانید به رایگان با این مشاوران مذاکرده کنید و بهترین سایبان و سقف متحرک را برای خود سفارش دهید. ما به سلیقه شما احترام گذاشته و در صورت نیاز به مشاوره برای خرید بهترین سایبان ها ، به شما این امکان را میدهیم با مشاورین مجرب این شرکت به گفت و گو (تلفنی و حضوری ) بنشینید.

راه های ارتباطی با سایبان متین :

تلفن : ۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱
۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱
۵۲ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱
تلفن همراه : ۳۲ ۷۷ ۱۰۰ ۰۹۱۲
تماس و مشاوره رایگان از ۹ صبح تا ۹ شب



:: برچسب‌ها: فروشگاه سایبان برقی , سایبان برقی ریموت دار , قیمت سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان برقی محصولی نوین و کاربردی برای حل مشکلات عوامل خارجی در فضای باز می باشد. استفاده از سایبان برقی در فضای باز ،بالکن ،پارکینگ ،جلوی مغازه ها ،فضای باز جلوی رستوران و…روشی مناسب برای لذت بردن از فضای باز و در امان ماندن از عوامل خارجی میباشد.

سایبان برقی انواع بسیار مختلف و رنگ بندی های جذابی دارد که نمیتوان آن ها را نادیده گرفت و هماهنگ شدن با هر فضا و مکانی را میتوان از خصیصه های مثبت سایبان برقی دانست. استفاده از با کیفیت ترین پارچه مقاوم در مقابل تابش آفتاب ، وزش باد ، بارش باران و … باعث میشود تا سایبان ها در همه شرایط ماندگاری خود را حفظ کنند.

سایبان برقی میتواند علاوه بر جلوگیری از عوامل طبیعی به محیط کار شده زیبایی خاصی بدهد ، سایبان برقی در همه ی جا قابل استفاده است که میتوانید با توجه به سلیقه ی خود یک سایبان برقی لوکس خریداری کنید.

سایبان متین در زمینه ی عرضه و تولید انواع سایبان برقی فعالیت می کند و سابقه ی درخشانی در این زمینه دارد ، تجربه ی زیادی هم دارد که این مشخصات یک ویژگی خوب برای این شرکت فوق حرفه ای است .

برای مشاهده ی نمونه های کار شده توسط سایبان برقی متین میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید تا نمونه کارهای ما را مشاهده نمایید.

شرکت تولید و فروش سایبان متین در همه جای ایران شعبه دارد و کافیست برای وصل شدن به نمایندگی شهرخود به  صفحه اول سایت ( کلیک کنید) رفته و نقشه ایران را پیدا کنید. سپس از روی نقشه زیبای ایران شهر خود را پیدا کرده و روی آن کلیک فرمایید.

راه های ارتباطی شما با سایبان متین برای سفارش سایبان برقی لوکس :

تلفن : ۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۲ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

تلفن همراه : ۳۲ ۷۷ ۱۰۰ ۰۹۱۲

فکس : ۳۹ ۱۷ ۳۵ ۲۲ ۰۲۱

تماس و مشاوره رایگان از ۹ صبح تا ۹ شب



:: برچسب‌ها: سایبان برقی , سایبان برقی لوکس , قیمت سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان برقی ریموت دار را هرچقدر هم برای شما توضیح دهیم باز هم از نامش مشخص است که چه چیزی است و چه مشخصاتی دارد. یک سایه برای شما در برابر آفتاب ، باران و … که به شما کمک میکند از فضای اطراف خود حسابی لذت ببرید !

سایبان برقی سایبانی است که ریموت دارد و از طریق آن به راحتی باز و بسته میشود. این سایبان ها بسیار کاربردی هستند و برای هر فضای بازی مختص با شرایط منطقه طراحی شده اند. شما آن هخا را برای کنار استخر ها ، ویلاها ، مغازه ها و ویترین مغازه ها میتوانید به کار بگیرید. حتی سایبان برقی در بالکن ها و پاسیو ها از خود حسابی خودی نشان داده و دید طبقات بالاتر و دیگر عوامل خارجی را به بالکن ها میبندد.

ما پروژه های زیادی اجرا کرده ایم که میتوانید برای مشاهده آن ها کلیک کنید.

شرکت سایبان متین یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین فروشگاه سایبان برقی در خاورمیانه بوده و شما میتوانید با خیالی آسوده از این شرکت جهت تولید سایبان های مورد نظر خود کمک بگیرید.

ما در زمینه ی تعویض سایبان برقی کهنه به سایبان برقی جدید هم فعالیت داریم. همچنین این شرکت دارای مشاور هایی مجرب و آزموده است تا مشتری بتواند با کمک آن ها صحیح ترین انتخاب ها را داشته باشد. شما میتوانید به رایگان با این مشاوران مذاکرده کنید و بهترین سایبان و سقف متحرک را برای خود سفارش دهید. ما به سلیقه شما احترام گذاشته و در صورت نیاز به مشاوره برای خرید بهترین سایبان ها ، به شما این امکان را میدهیم با مشاورین مجرب این شرکت به گفت و گو (تلفنی و حضوری ) بنشینید.

راه های ارتباطی با سایبان متین :

تلفن : ۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱
۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱
۵۲ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱
تلفن همراه : ۳۲ ۷۷ ۱۰۰ ۰۹۱۲
تماس و مشاوره رایگان از ۹ صبح تا ۹ شب



:: برچسب‌ها: خرید سایبان برقی , سایبان برقی , سایبان برقی ارزان , قیمت سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 ارديبهشت 1398 | نظرات ()