نوشته شده توسط : اهوراوب

با ما همراه باشید تا با جزییات پروژه ی سایبان برقی فولباکس در ساختمان ویوا سعادت آباد آشنا شوید. سایبان برقی فولباکس ای که در این پروزه استفاده شده است مزایای بیشتری نسبت به سایبان برقی معمولی دارد از جمله اینکه این مدل سایبان برقی برای فضای بیرون بسیار مناسب است دلیلش هم این است که جنس و کیفیت سایبان بسیار بالا است و لازم نیست بعد از مدت کوتاهی استفاده آن را تعویض کنید یا به خرید دوباره سایبان فکر کنید. پوشش محکمی که از سایبان برقی شما محافظت می کند بسیار مقاوم است و بعد از مدتی استفاده هرگز خراب نخواهد شد و لازم نیست نگران باشید که زمانهایی که سایبان برقی بسته است و ممکن است بارش طولانی مدت باران آن را خراب کند. از طرف دیگر سایبان برقی فولباکس نسبت به سایبان برقی های معمولی زیبایی بیشتری دارد و باعث می شود که محیط مورد نظر را شیک تر نشان دهد.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: سایبان برقی , قیمت سایبان برقی , سایبان برقی فولباکس , سایبان برقی بالکن ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

امروزه با قیمت های سرسام آوری که خودرو ها دارند، یکی از راه هایی که می توانید با استفاده از آن هزینه خراب شدن خودرو خود توسط نور آفتاب را کم کنید، بکار بردن سایبان پارکینگ است. سایبان برقی برای تامین سایه در مقایسه با دیگر سایبان ها نیاز به موتور برق دارد تا کابرد آن گسترش یابد. موتور برقی آرام و بادقت حرکت سایبان را به عهده دارد و میتواند شرایط لازم برای پارک خودرو را فراهم کند. این سیستم همچنین سلامت سایبان را تضمین میکند تا بتوانید سالها از آن استفاده کنید. برخی از خانه ها به دلیل کم بودن فضای حیاط تمایلی به نصب این وسیله ندارند. اما جای نگرانی نیست زیرا این سایبان ها دقیقا متناسب با محل پارک خودرو طراحی و تولید میشوند. همچنین محافظت از خودرو با سایبان پارکینگ باعث صرفه جویی در انرژی و زمان شما میشود. بدون اینکه هیچ هزینه دیگری را متحمل شوید. سیستم کنترل از راه دور یک مزیت ایمنی و کارایی مفید برای شما فراهم میکند تا بتوانید بهتر از این وسیله استفاده کنید.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: سایبان پارکینگ , سایبان خودرو , قیمت سایبان پارکینگ , سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان هم همانند لوازم دیگر در معرض آلودگی قرار می گیرد و امکان کثیف شدن بالا می رود. یکی از دغدغه هایی که اغلب صاحبان سایبان مغازه دارند این است که چگونه م یتوانند بدون اینکه به پارچه ی سایبان آسیب بزنند، سایبان مغازه ی خود را تمیز کنند. مهمترین قسمت از سایبان مغازه که می تواند در معرض آلودگی قرار بگیرد پارچه ی سایبان مغازه می باشد. پارچه ی سایبان مغازه بیرونی ترین قسمت سایبان می باشد که این پارچه می تواند در برابر عوامل مختلف از شما، از مغازه و هم از قطعات محافظت کند پس شستشوی این قسمت باید در اولویت اول قرار داشته باشد.این که شما باید ماهی حداقل یک بار سایبان مغازه ی خود را بشویید شکی در آن نیست اما چیزی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در سال دو بار باید با استفاده از مواد شوینده مناسب پارچه ی سایبان شستشو را انجام بدهید. این که می گوییم در ماه یک بار شستشو را انجام بدهید برای این است که بتوانید از مشکلات سایبان خود جلوگیری کنید.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: سایبان , سایبان مغازه ارزان , قیمت سایبان مغازه , سایبان مغازه ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 شهريور 1399 | نظرات ()