نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان برقی شیراز ، برای خرید سایبان برقی در هرجای ایران که باشید میتوانید با شرکت تولید کننده انواع سایبان برقی ، و سایبان ها در اندازه های مختلف ارتباط برقرار کنید.

اگر در شک این هستید که نمیدانید چه شرکتی را برای خرید سایبان برقی انتخاب کنید میتوانید بهترین شرکت در زمینه ی تولید سایبان برقی سایبان متین را برگزینید ، این شرکت با سابقه ی طولانی که دارد توانسته بهترین محصولات سایبان برقی را تولید کند.

سایبان برقی از جمله تجهیزاتی است که در هر ناحیه ای که بخواهید میتوانید نصب کنید و استفاده نمایید.

برای خرید سایبان برقی با کیفیت و قیمت مناسب میتوانید از یک شرکت معتبر و منتخب با سایبان متین در ارتباط باشید.

سایبان متین در سراسر ایران نمایندگی دارد که بیشتر نماینده ها فعال هستند ، و شما میتوانید برای سفارش پروژه ی خود و راه اندازی آن با آن ها در تماس باشید.

برای انتخاب یک سایبان برقی مناسب و با سلیقه ی خود میتوانید با بهترین شرکت تولید کننده انواع سایبان برقی در طرح ها و مدل های مختلف در ارتباط باشید.

سایبان متین در انجام پروژه های شما در زمینه ی تولید و نصب هر نوع سایبانی که شما بخواهید بهترین است چون جنس و کیفیت متریالی که برای سایبان شما مصرف می شود به صورت اورجینال و با کیفیت است.

برای مشاهده ی پروژه های سایبان متین میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه نمایید تا نمونه کارهای انجام شده توسط این گروه متخصص را مشاهده نمایید.

همچنین میتوانید جهت اطلاع از نمایندگی های شهر خود به قسمت نمایندگی ها مراجعه نمایید. 

مطالب بیشتر : سایبان برقی عمر بالا  ، سایبان برقی بخریم یا نه ؟



:: برچسب‌ها: سایبان برقی شیراز , سایبان برقی , قیمت سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان متحرک پنجره ، شاید براتون جالب باشه مگه میشه بالای پنجره هم سایبان متحرک نصب کرد ؟

باید بگویم که بعله امکان پذیر است ، شما میتونین برای اینکه از تابش مستقیم آفتاب به داخل خانه جلوگیری کنید میتوانید از سایبان متحرک پنجره استفاده کنید.

سایبان متحرک پنجره علاوه بر اینکه از تابش آفتاب جلوگیری می کند میتواند زیبایی خاصی به ظاهر بیرونی خانه بدهد ، البته باید یک پارچه سایبان مناسب با سلیقه ی خودتان انتخاب کنید تا بتوانید زیبایی را به منزلتان هدیه دهید.

سایبان متحرک پنجره این امکان را برای کاربر فراهم میسازد که در هر فصل، با توجه به زاویه تابش آفتاب، تنها با تنظیم از روی ریموت کنترل، سایبان را در زاویه دلخواه تنظیم نماید. تنوع پارچه ها در رنگ های بسیار متنوع حتی به مشکل پسندترین طراحان و صاحبان ساختمانها، این اجازه را میدهد که ترکیبی مدرن و کاملا همخوان با نمای مورد نظر ایجاد نماید. طراحی منحصربه فرد در قسمت کاست، باعث شده است در هنگام جمع بودن سایبان، فضای بسیار اندک و المانی مدرن در نمای ساختمان مشهود باشد.

برای سفارش سایبان متحرک پنجره میتوانید با بهترین شرکت تولید کننده انواع سایبان متحرک ، سایبان متین در ارتباط باشید.

سایبان متین در سراسر ایران شعبه های مختلف دارد که میتوانید با مراجعه به قسمت نمایندگی ها نماینده های فعال شهر خود را مشاهده کنید. 

همچنین میتوانید با مراجعه به قسمت پروژه ها نمونه کارهای اجرا شده توسط گروه سایبان متین را مشاهده کنید.

سایبان متین در جهت عرضه ی بهترین محصولات سایبان متحرک توانسته رضایت بیشتر مشتریان را جلب کند.

راه ارتباطی با سایبان متین : 

تلفن : ۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۲ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

تلفن همراه : ۳۲ ۷۷ ۱۰۰ ۰۹۱۲

فکس : ۳۹ ۱۷ ۳۵ ۲۲ ۰۲۱



:: برچسب‌ها: سایبان متحرک پنجره , سایبان متحرک , سایبان متین ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان برقی و زیبایی آن ، سایبان برقی علاوه بر اینکه محیطی دنج برای مشتریان و یا اعضای خانواده شماست میتواند یک زیبایی منحصر به فرد به محیط اطراف خود بدهد.

سایبان برقی به دلیل تنوع رنگ ومدلی که دارد باعث محبوبیت بین مغازه داران شده است این سایبان باعث می شود که محیطی دنج برای مشتریان خود ایجاد کرده و یک زیبایی خاصی به محیط مغازه ی خود بدهند.

سایبان برقی مناسب رستوران ها و یا کافی شاپ های سرباز است ، و یا جلوی ویتامینه ها جای مناسبی است تا محیطی برای مشتریان فراهم کنند تا آن زیر سایه ی سایبان برقی به صرف سفارش خود مشغول شوند.

برای انتخاب یک سایبان برقی مناسب و با سلیقه ی خود میتوانید با بهترین شرکت تولید کننده انواع سایبان برقی در طرح ها و مدل های مختلف در ارتباط باشید.

برای انتخاب سایبان برقی سر در گم هستید نمیدانید چه سایبان برقی مناسب با محیط و مغازه ی شماست؟ ما اینجا هستیم تا به شما بهترین کمک و راهنمایی را بکنیم.

بهترین شرکت تولید کننده و عرضه کننده انواع سایبان ، سایبان متین در انتظار تماس ها و پروژه های شماست تا در انجام آن ها به بهترین نحو شروع به کار کند.

سایبان متین در انجام پروژه های شما در زمینه ی تولید و نصب هر نوع سایبانی که شما بخواهید بهترین است چون جنس و کیفیت متریالی که برای سایبان شما مصرف می شود به صورت اورجینال و با کیفیت است.

برای مشاهده ی پروژه های سایبان متین میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه نمایید تا نمونه کارهای انجام شده توسط این گروه متخصص را مشاهده نمایید.

همچنین میتوانید جهت اطلاع از نمایندگی های شهر خود به قسمت نمایندگی ها مراجعه نمایید. 

مطالب بیشتر : سایبان برقی را ارزان بخر!



:: برچسب‌ها: سایبان برقی , قیمت سایبان برقی , سایبان برقی حیاط ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان چتری مدرن و ارزان ،سایبان چتری مخصوص با سلیقه ها است چون سایبان چتری در رنگ های متنوع میتواند مناسب ترین گزینه برای این افراد باشد.

سایبان چتری از تابش آفتاب مستقیم جلوگیری میکند و مانند یک سرپناه برای شمایی که میخواهید از هوای بارانی لذت ببرید می باشد. سایبان چتری میتواند به شمایی که میخواهید برای مشتریان خود محیطی امن و با آرامش زیاد تدارک ببینید مناسب است.
سایبان چتری هم از نظر جاگیری کم است و هم از نظر این که میتوانید تبلیغات مغازه و یا رستوران خود را روی آن چاپ کنید و نگران از بین رفتن و یا کمرنگ شدن تبلیغات خود بعد از چند مدت نباشید.

سایبان چتری سازه های متفاوتی دارد ، و ساختار بسیار ساده هم دارد که هر مرکزی که سایبان میفروشد سایبان چتری حتما در محصولاتش است اما نمیتوان از هر کسی خرید چون جنس پارچه ، جنس پایه ، همه ی این ها در سایبان چتری بسیار مهم و قابل اهمیت است که میتوانید با در نظر گرفتن بهترین جنس بهترین سایبان چتری را داشته باشید.

سایبان چتری را میتوانید در هرجا که میخواهید نصب کنید و از استفاده ی آن لذت ببرید ودر صورت نیاز نداشتن میتوانید آن را به راحتی جمع کنید و سایبان چتری انواع و اقسام مدل ها و رنگ ها را دارا است.

سایبان چتری در مدل های گوناگونی وجود دارد که میتوانید برای مشاهده ی نمونه های بیشتر سایبان چتری به قسمت پروژه ها مراجعه کنید و از نمونه کارهای اجرا شده توسط سایبان متین مشاهده نمایید.

سایبان متین در تمام ایران شعبه دارد که میتوانید برای مشاهده ی شعبه ها میتوانید به قسمت نمایندگی مراجعه کنید تا نماینده های فعال شهر خود را مشاهده کنید. 

مطالب بیشتر : چرا سایبان چتری ؟  ، سایبان چتری حرفه ای  ، سایبان چتری برای جیگرکی



:: برچسب‌ها: سایبان چتری , سایبان چتری ارزان , قیمت سایبان چتری ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان برقی را ارزان بخر ! حالا از کجا بخری را بهت میگم .

برای خرید سایبان برقی ارزان کافیه با شرکت تولید کننده انواع سایبان برقی در ارتباط باشی تا بهترین سایبان را از نظر کیفیت و قیمت داشته باشی.

الان پیش خودت میگی وقتی ارزونه حتما جنس و قطعاتی که استفاده میکنه هم مرغوب نیست ، باید بگم که کاملا در اشتباهی قطعات و آپشن هایی که برای سایبان برقی شما از قطعات مرغوب و کاملا اورحینال استفاده میشه.

سایبان برقی ارزان یعنی هزینه ای که شما پرداخت میکنید نسبت به جاهای دیگه پایین تره ولی کیفیت هم مرغوبتر ، یعنی شما هزینه ی مناسب پرداخت میکنی یک سایبان برقی با کیفیت تحویل میگیری.

سایبان برقی را همه ی ما میدونیم شاید امروزه جرء مهم ترین تجهیزات به حساب میاد ، در سر در مغازه ها ، حیاط خلوت ها و .. داریم میبینیم که با شکل های مختلف سایبان برقی را استفاده کردن.

شما هم میتونید برای اینکه ی سایبان برقی مرغوب با قیمتی مناسب داشته باشید از بهترین شرکت و با تجربه باید بگم که تجربه در این زمینه خیلی خیلی مهمه .

اگرم برای قیمت اومدی باید بگم که این روزا هیچ قیمتی ثابت نیست میتونی زنگ بزنی به سایبان متین از خودشون قیمت ها را بپرسی .

بعدشم که اگر تو شهر های دیگه ایران زندگی میکنی و میخوای پروژه ات را با سایبان برقی متین در میون بگذاری میتونی به قسمت نمایندگی ها بری و نماینده های شهر خودت را ببینی باهاشون در تماس باشید.

بعدشم میتونی بری قسمت پروژه ها ، نمونه کارهای جذاب سایبان متین را ببینی اگرم از یکیش خوشت اومد میتونی همونو سفارش بدی.

انتخاب مناسب ، سایبان برقی مناسب

راه ارتباطی شما با سایبان متین : 

تلفن : ۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۲ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱



:: برچسب‌ها: سایبان برقی ارزان , سایبان برقی , خرید سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان متحرک با مدرن ترین آپشن ها ، سایبان متحرک یکی از تکنولوژی های روز است که در سر مغازه ها و هرجایی میتوانید مشاهده کنید که به صورت برقی کار میکند دیگر نیاز به نیروی دستی ندارید میتوانید با ریموتی که در دست دارید به راحتی سایبان متحرک را باز و بسته کنید.

سایبان متحرک به شما کمک می کند تا از نیروی دستی برای باز و بسته کردن استفاده نکنید ، همچین سایبان متحرک میتواند به شما کمک کند تا بتوانید بهترین اوقات را زیر سایه سایبان بگذرانید.

سایبان متحرک ، سایبان اتوماتیک بهترین روش برای ایجاد سایه ، گذراندن اوقات فراغت است.

نصب سایبان برقی در مواقعی که نور و آفتاب خورشید باعث گرمای آزار دهنده می شوند و در فضای باز که شما ساکن هستید برایتان مشکل درست میکند توصیه می شود . چرا که

این گرما اگر به صورت مداوم باشد با فساد مواد داخل مغازه روبرو خواهید شد و یا در جاهای دیگر مشکلات دیگری پیش می آورد که باید برای این مشکل چاره ای اندیشید که به سفارش سایبان متحرک  منتهی می شود .

تبلیغات برند با استفاده از سایبان متحرک از جمله مزایای سایبان برقی می باشد. شما با چاپ تبلیغات ، خدمات و نام تجاری خود روی سازه سایبان ها میتوانید یک المان تبلیغاتی نیز در اختیار داشته باشید.

سایبان متین در تمام شهر ایران شعبه دارد که میتوانید با مراجعه به نمایندگی ها شعبه های سایبان متین را مشاهده کنید .  همچنین برای مشاهده ی نمونه کارهای انجام شده توسط گروه سایبان متین میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید.

راه های ارتباطی شما با سایبان متین : 

تلفن : ۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

 



:: برچسب‌ها: سایبان متحرک , خرید سایبان متحرک , قیمت سایبان متحرک ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان پارکینگ ارزان تر از همه جا ! شاید این جمله که به گوشتون بخوره فکر میکنین الکیه ولی باید بگم که نه نه ! الکی نیست واقعیه واقعیه ، سایبان پارکینگ ارزان تر از همه جا رو از سایبان متین تهیه کن.

همونجور که میدونید سایبان پارکینگ برای جاهایی است که پارکینگ ندارد میتونه یک سایه ی خوب برای خودروی قشنگ شما باشه مخصوصا اگه ماشینتون ازین مدل بالا ها باشه که دیگه هیچی.

حتما باید یه سایبان پارکینگ داشته باشید تا ماشینتان را از شر عوامل طبیعی نجات بدین چون میدونین که اگر ماشین بیش از حد زیر آفتاب بمونه چه بلاهایی ممکنه سرش بیاد.

و یه مزیت دیگه ای که داره موقعی که ماشین را کارواش میبری نمیدونم چجوری پرنده ها با خبر میشنو میان روی ماشین کار خرابی میکنن و یا اینکه هوا میفهمه باران شروع میشه اینا جزء مشکلات همه ی ماهاس ، ولی شما بیاین با نصب یک سایبان پارکینگ با خیال راحت ماشین را کارواش ببرین و زیر سایه ی امن سایبان پارکینگ ازش محافظت کنید.

بعدشم اینکه سایبان پارکینگ انواع و اقسام مدل ها را داره میتونین با مشاوران سایبان متین در ارتباط باشید تا یک سایبان پارکینگ خوشگل با یک سازه ی محکم تحویلتون بدهند.

پارچه سایبان پارکینگ را میتونین مناسب با سلیقه ی خودتون انتخاب کنید ، یعنی اینکه سایبان متین پارچه های مناسبی را بهتون پیشنهاد میکنن بعدش میتونین اون پارچه ای که مد نظرتون هست را به آن ها بگید.

سایبان متین هم در تمام ایران فعالیت میکنه و شعبه داره ، میتونین به قسمت نمایندگی ها برید و نماینده های فعال شهر خودتون را مشاهده کنید.

همچنین میتونین سایبان پارکینگ های اجرا شده توسط سایبان متین را ببینین چجوری؟ ، به قسمت پروژه ها مراجعه کنید. 

راه های ارتباطی با سایبان متین :

☎️ ۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱



:: برچسب‌ها: سایبان پارکینگ , سایبان پارکینگ ارزان , قیمت سایبان پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

اجرای سقف متحرک مرغوب ، سقف متحرک بهترین وسیله برای سرپناهی برای شما و خانواده اتان برای لذت بردن از اوقات فراغت است.

سقف متحرک ، سقف برقی ، سقف جمع شو ، سقف جمع شونده کارایی آن ها بر یک اساس است یعنی همه ی آن ها به صورت برقی باز و بسته می شوند و نیازی به نیروی دستی ندارند پس میتوانید با یک ریموت که در زمان نصب تحویل شما میدهند آن را باز و بسته کنید.

سقف متحرک چه کارایی دارد ؟

سقف متحرک را میتوانید در نقاطی از حیاط که بلا استفاده است و از آن استفاده ای نمیکنید نصب و اجرا کنید و زیر سایه ی آن به استراحت بپردازید. و یا میتوانید در کنار استخر نصب کنید هم باعث زیبایی می شود و هم شما میتوانید بدون تابش نور آفتاب با آرامش خاطر استراحت کنید.

آیا میتوان به سقف متحرک آپشن های دیگری اضافه کرد ؟

باید بگویم بله ، میتوانید از ال ای دی های رنگی استفاده کنید و روشنایی در شب داشته باشید ، یا میتوانید نور پردازی کنید یعنی با کمک یک ریموت میتوانید نور زیر سقف متحرک خود را به هر رنگی که میخواهید در بیاورید ، همچنین میتوانید با گذاشتن سنسور باد از شر باد های شدید خلاص شوید یعنی سقف متحرک وقتی باد های شدید می آید به طور کامل باز میشود و جلوی باد را میگیرد.

برای سفارش سقف متحرک به کدام شرکت مراجعه کنیم ؟

برای سفارش سقف متحرک میتوانید با بهترین شرکت تولید کننده و عرضه کننده انواع سقف متحرک و سقف برقی سایبان متین در ارتباط باشید.

سایبان متین در تمام نقاط ایران شعبه دارد هیچ نگران نباشید ، برای مشاهده ی نمایندگی های فعال شهر خود میتوانید به قسمت نمایندگی ها مراجعه کنید. 

همچنین میتوانید با مراجعه به قسمت پروژه ها نمونه کارهای جذابی که توسط سایبان متین اجرا شده است را مشاهده نمایید.

سایبان متین در انتظار اجرای پروژه های شماست هرچه سریعتر پروژه های خود را به آن ها اعلام کنید.



:: برچسب‌ها: خرید سقف متحرک , سقف متحرک ارزان , سقف متحرک ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

اجرای سایبان مغازه فروشگاه پرواز توسط گروه سایبان منصف

کاربرد : سایبان برقی و دستی

سازه : سفارشی

بازشو : ۳الی۳.۵۰سانتی متر

اجرای سایبان مغازه فروشگاه پرواز به صورت حرفه ای و بهترین پارچه اجرا شده است که میتوانید عکس های آن را در ادامه مشاهده نمایید.

سایبان مغازه جزئی از تبلیغات برای مغازه ی شما به حساب می آید کهمیتوانید با چاپ لوگو و یا شعار تبلیغاتی مغازه ی خود را به رهگذران بشناسانید.

همچنین میتوانید با تبلیغ نام و یا شماره ی خود روی پارچه ی سایبان با مشتریان خود در ارتباط باشید.

سایبان مغازه بهترین نوع سایبان برای شمایی است که میخواهید از زیر هزینه های کمر شکن مالیات و عوارض بابت تبلیغات خلاص شوید.

ادامه مطلب : 

http://sayehban.co/%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%BA%D8%A7%D8%B2%D9%87-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B2/



:: برچسب‌ها: اجرای سایبان مغازه , سایبان مغازه , قیمت سایبان مغازه ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

خرید سایبان برقی با کیفیت ،  سایبان برقی یک سازه متحرک و ثابت است که بسیار کاربردی بوده و اهمیت زیادی برای فضاهای باز دارد. از سایبان برقی برای کافی شاپ ها و رستوران هایی که در فضای باز غذا و نوشیدنی سرو می کنند، نیز استفاده می شود.

سایبان برقی هایی که در درب مغازه قرار می گیرند ، می توانند بجز حفاظت محل سکونت یا تجاری شما از آفتاب مزاحم یا رطوبت باران و گرد و غبار اضافی، محل کار شما را نیز تبلیغ کرده و باعث تبلیغ کسب و کار یا محصول شما هم باشند. چاپ تبلیغات روی سایبان برقی در میان مشتریان فراگیر شده و مشتریان سایبان برقی می توانند روی پارچه سایبان برقی لوگو و محصول خود را تبلیغ کرده و کسب و کار خود را به عموم معرفی کنند.

برای مشاهده ی پروژه ها اجرا شده توسط گروه سایبان شاهد میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید.

سایبان برقی بخاطر جلوگیری کردن از تابش مستقیم آفتاب سبب خنک تر شدن فضای داخل مغازه نیز میشود و در نتیجه استفاده از وسایل سرمایشی را تا حد زیادی کاهش میدهد. خنک بودن حدود ۳۰ درجه ای هوای زیر سایبان متحرک در فصول گرم سال از دیگر مزایای سایبان برقی میباشد.

یک سایبان برقی مناسب میتواند در تراس یا بالای پنجره شما نصب شود و مانع از تابش شدید آفتاب و گرم شدن خانه و تراس شما شود. استفاده ازسایبان برقی برای مغازه ها و فضاهای سرباز برای رهایی از عوامل خارجی نیز به شدت باب شده است.

راه ارتباطی با سایبان شاهد : 



:: برچسب‌ها: اجرای سایبان برقی , سایبان برقی , قیمت سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان پارکینگ با کیفیت متفاوت ، پارک کردن خودروها در نور مستقیم آفتاب در تابستان سبب ایجاد گرمای بسیار شدید در داخل خودرو می شود و در پاییز و زمستان با شروع فصل بارندگی خودروها دچار یخ زدگی و کثیف شدن بر اثر باران می شوند .

سایبان پارکینگ  میتوانند اتوماتیک باشند و دارای موتور توبلار برای جمع شدن و باز شدن به وسیله ریموت های مخصوص باشند. این نوع  سایبان پارکینگ ها نیازی به نیروی دستی نداشته و به راحتی ف بدون اتلاف وقت در زاویه مناسب نصب میشود.

قیمت سایبان پارکینگ با توجه به موارد بکار برده شده در سایبان پارکینگ دارد. خدمات سایبان پارکینگ ارائه شده در شرکت سایبان برقی متین به گونه ای است که در کمتر از یک روز بر رویی سازه کشیده خواهد شد.
سایبان متین با داشتن کادر فنی فعال و زبده و مشاورانی مجرب توانسته است در جهت انتخاب بهترین نوع سایبان پارکینگ وشناخت بهترین اجزا برای ارائه یک سایبان پارکینگ با کیفیت و محکم به مشتریان بهترین خدمات را ارائه داده و در حفظ آن ها بکوشد.

برای مشاهده ی نمونه کار های اجرا شده سایبان پارکینگ توسط سایبان متین میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید. 

سایبان متین در تمام شهر تهران شعبه دارد که میتوانید جهت مشاهده ی نمایندگی ها سایبان متین به قسمت نمایندگی ها مراجعه نمایید. 

سایبان متین در زمینه ی تعویض سایبان برقی کهنه به سایبان برقی جدید هم فعالیت دارد.

مطالب دیگر : اجرای سایبان برقی کافه ژیوان  ، ساخت انواع سایبان پارکینگ 

راه های ارتباطی با سایبان متین :

☎️ ۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱
☎️ ۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱
☎️ ۵۲ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱


:: برچسب‌ها: سایبان پارکینگ محکم , خرید سایبان پارکینگ , سایبان پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 97

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 خرداد 1398 | نظرات ()