نوشته شده توسط : اهوراوب

کسانی که می خواهند به خرید سایبان برقی بپردازند، مهم ترین نکته ای که باید بدانند این است که نیاز شان چیست و چگونه می توانند انواع سایبان برقی را از هم متمایز کنند. اگر منزل شما دارای یک حیاط بزرگ است یا تراس زیبا و بزرگی دارید حتما به فکر استقاده از این فضا به عنوان محلی برای استراحت افتاده اید. بهترین راه بهره بردن از هوای آزاد در حیاط خانه یا تراس این است که در آن میز و صندلی بگذارید و جایی را برای نشستن داشته باشید. سایبان برقی به شما این امکان را میدهد تا از هوای آزاد لذت ببرید و از آقتاب شدید و باران در امان باشید. اما کار سایبان برقی تنها ایجاد سایه نیست و هوا را به میزان زیادی خنک میکند. از موارد پر کاربرد و معمول دیگر برای استقاده از سایبان به عنوان سایبان پارکینگ است. سایبان در این حالت بیشتر برای ساختمان های بدون پارکینگ مورد استقاده قرار میگیرند. سایبان در پارکینگ های روباز جهت جلوگیری از تابش نور خورشید و محافظت از خودرو مورد استفاده قرار میگیرد.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: سایبان برقی , قیمت سایبان برقی , سایبان پارکینگ , سایبان برقی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

یکی از سوالات ممی که در زمان نصب سایبان برقی به در ذهن افراد به وجود می آید، قیمت و هزینه خرید انواع سایبان برقی است. برای مشتریان مهم است که قیمت بر چه اساس و چگونه تعیین میشود و همچنین قیمت تمام شده چه میزان می باشد . باید گفت که سایبان برای هر محلی که فضای باز داشته باشد بر اساس ابعاد و متراژ تعیین میشود و اندازه سایبان هر محلی یا محل دیگر متفاوت است. از طرف دیگر مورد مهم دیگر در تعیین قمیت سایبان برقی چادر آن است که باید دوام لازم را در برابر تابش مستقیم افتاب داشته باشد. لازم است تا در اثر تابش و گرما و به مرور زمان ماندگاری سایبان برقی حفظ شود و چادر ان آسیب نبیند. برخی از انواع چادرها به مرور زمان ممکن است شل شوند و دچار پوسیدگی بشوند. لازم است تا حتما به جنس چادر در زمان خرید توجه کنید و انرا مطابق نیاز و سلیقه و آب و هوای محل زندگی خودتان انتخاب نمایید.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: سایبان برقی , قیمت سایبان برقی , سایبان پارکینگ , سایبان چتری ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

یکی از محیط های خانه که اگر در چیدمان آن سلیقه به خرج دهید تاثیر بسیار زیادی در زیبایی خانه شما دارد، حیاط خلوت است. بسیاری از افراد حیاط خلوت خود را تبدیا به انباری کرده اند و از آن استفاده نمی کنند اما شما با نصب سایبان برقی و گذاشتن میز و صندلی می توانید از این فضا نهایت استفاده را ببرید. سایبان برقی حیاط خلوت ایده ای مناسب می تواند باشد که بتوانید همه ی اعضای خانواده را دورهم جمع کنید و اینکه حیاط را از سادگی خارج کنید تا زیبایی آن با نصب سایبان تکمیل شود. شرکت هایی که در زمینه ی تولید و عرضه ی سایبان فعالیت می کنند با بررسی شرایط ، ابعاد و اندازه بهترین سایبان برقی را برای حیاط خلوت شما در نظر می گیرند که علاوه بر زیبایی کارایی مناسبی هم داشته باشد و اینکه استحکام و مقاومت بالای آن هم باید بالا باشد تا طول عمر بالای آن تضمین کننده این است که بتوانید در یک مدت طولانی از آن استفاده کنید.

 
 


:: برچسب‌ها: سایبان برقی , سایبان برقی ارزان , سایبان چتری , سایبان پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

محافظت از خودرو در برابر تابش مستقیم نور خورشید نه تنها در تابستان بلکه در تمام فصول اهمیت بسیار زیادی دارد. برای این منظور سایبان پارکینگ و ساختار آن میتواند در محافظت از خودروی شما موثر عمل کند و از آن در برابر اشعه ماوراء بنفش، باران و تگرگ و گرد و غبار محافظت نماید. محافظت در برابر آفتاب و گرما به حفظ خنکی برای خودرو کمک زیادی میکند. برای دارندگان خودرو افزایش طول عمر وسیله نقلیه مهم است. مزایای استفاده از سایبان پارکینگ و ساختار آن این است که میتواند از خودروی شما در برابر شرایط جوی و تغییرات محیطی محافظت کند و آسیب کمتری به ماشین شما خواهد رسید. از طرف دیگر شما می توانید با انتخاب پارچه ی سایبان برقی، تبلیغات خود را نیز داشته باشید! نوع پارچه، رنگ، اندازه و امکان تنظیم و حرکت تنها برخی از ویژگی های این محصول هستند. شما میتوانید با توجه به ابعاد محل نصب و سلیقه خود و همچنین نما و دکور محل نصب، سایبان پارکینگ منحصر به فرد خود را داشته باشید.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: سایبان برقی , سایبان پارکینگ , سایبان ماشین , سایبان برقی باکیفیت ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

با ما همراه باشید تا با جزییات پروژه ی سایبان برقی فولباکس در ساختمان ویوا سعادت آباد آشنا شوید. سایبان برقی فولباکس ای که در این پروزه استفاده شده است مزایای بیشتری نسبت به سایبان برقی معمولی دارد از جمله اینکه این مدل سایبان برقی برای فضای بیرون بسیار مناسب است دلیلش هم این است که جنس و کیفیت سایبان بسیار بالا است و لازم نیست بعد از مدت کوتاهی استفاده آن را تعویض کنید یا به خرید دوباره سایبان فکر کنید. پوشش محکمی که از سایبان برقی شما محافظت می کند بسیار مقاوم است و بعد از مدتی استفاده هرگز خراب نخواهد شد و لازم نیست نگران باشید که زمانهایی که سایبان برقی بسته است و ممکن است بارش طولانی مدت باران آن را خراب کند. از طرف دیگر سایبان برقی فولباکس نسبت به سایبان برقی های معمولی زیبایی بیشتری دارد و باعث می شود که محیط مورد نظر را شیک تر نشان دهد.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: سایبان برقی , قیمت سایبان برقی , سایبان برقی فولباکس , سایبان برقی بالکن ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

امروزه با قیمت های سرسام آوری که خودرو ها دارند، یکی از راه هایی که می توانید با استفاده از آن هزینه خراب شدن خودرو خود توسط نور آفتاب را کم کنید، بکار بردن سایبان پارکینگ است. سایبان برقی برای تامین سایه در مقایسه با دیگر سایبان ها نیاز به موتور برق دارد تا کابرد آن گسترش یابد. موتور برقی آرام و بادقت حرکت سایبان را به عهده دارد و میتواند شرایط لازم برای پارک خودرو را فراهم کند. این سیستم همچنین سلامت سایبان را تضمین میکند تا بتوانید سالها از آن استفاده کنید. برخی از خانه ها به دلیل کم بودن فضای حیاط تمایلی به نصب این وسیله ندارند. اما جای نگرانی نیست زیرا این سایبان ها دقیقا متناسب با محل پارک خودرو طراحی و تولید میشوند. همچنین محافظت از خودرو با سایبان پارکینگ باعث صرفه جویی در انرژی و زمان شما میشود. بدون اینکه هیچ هزینه دیگری را متحمل شوید. سیستم کنترل از راه دور یک مزیت ایمنی و کارایی مفید برای شما فراهم میکند تا بتوانید بهتر از این وسیله استفاده کنید.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: سایبان پارکینگ , سایبان خودرو , قیمت سایبان پارکینگ , سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان هم همانند لوازم دیگر در معرض آلودگی قرار می گیرد و امکان کثیف شدن بالا می رود. یکی از دغدغه هایی که اغلب صاحبان سایبان مغازه دارند این است که چگونه م یتوانند بدون اینکه به پارچه ی سایبان آسیب بزنند، سایبان مغازه ی خود را تمیز کنند. مهمترین قسمت از سایبان مغازه که می تواند در معرض آلودگی قرار بگیرد پارچه ی سایبان مغازه می باشد. پارچه ی سایبان مغازه بیرونی ترین قسمت سایبان می باشد که این پارچه می تواند در برابر عوامل مختلف از شما، از مغازه و هم از قطعات محافظت کند پس شستشوی این قسمت باید در اولویت اول قرار داشته باشد.این که شما باید ماهی حداقل یک بار سایبان مغازه ی خود را بشویید شکی در آن نیست اما چیزی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در سال دو بار باید با استفاده از مواد شوینده مناسب پارچه ی سایبان شستشو را انجام بدهید. این که می گوییم در ماه یک بار شستشو را انجام بدهید برای این است که بتوانید از مشکلات سایبان خود جلوگیری کنید.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: سایبان , سایبان مغازه ارزان , قیمت سایبان مغازه , سایبان مغازه ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

برای استفاده از فضاهای باز مانند حیاط و بالکن چه برای کاربری خانگی و چه کاربری رستورانی شما نیاز دارید که از سایبان چتری استفاده کنید. نصب این سایبان ها میتواند در فضای بزرگ و روباز یک محیط دنج و اختصاصی برای شما فراهم کند. طراحی آن بی نظیر است و جذابیت خاص و بی نظیری هم به محیط می بخشد. چتر سایبان به دلیل ویژگی نصب و نگهداری آسان بسیار محبوب است و سازه و پایه محکمی دارد. این ویژگی ها برای شما امکان پذیرایی از مهمان و مشتریان را در فضای باز فراهم میکند تا از اوقات عصرگاهی خود حتی در ماهای سرد سال هم لذت ببرید. این باعث میشود تا زمان برنامه ریزی برای استفاده از فضای باز راحت تر باشید و نصب سایبان چتری یک راه حل عالی برای این مشکل است. از طرف دیگر آنچه که در هنگام خرید چتر سایبان باید به آن دقت کنید سازه ای ست که این چتر روی آن قرار دارد شما می توانید متناسب با آب و هوایی که در آن قرار دارید سازه ای را انتخاب کنید که در برابر باران زنگ نزند و همینطور باد و طوفان آن را خراب نکند. 

 
مطالب پیشنهادی:


:: برچسب‌ها: سایبان چتری , چتر سایبان , خرید سایبان چتری , قیمت سایبان چتری ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

همه ی ما دوست داریم که در کنار خانه ی خود جایی را بعنوان فضای باز مانند بالکن، حیاط و یا پاسیو داشته باشیم. اما برای اینکه این فضاهای باز در تمام فصول سال و با آب و هوا های مختلف قابل استفاده باشند، نیاز به نصب سایبان چتری دارید. چتر ها همان وظیفه اصلی را برای محافظت از شما در برابر آفتاب و باران دارند. با این حال در زمان تصمیم گیری بین سایبان ها، چتر میتواند یک انتخاب متفاوت باشد. تفاوت از این نظر که سایبان های چتری هزینه کمتری دارند در عین حال طول عمر بالاتری خواهند داشت. از طرف دیگر سایبان چتری میتواند محافظ خوبی برای شما و خانواده تان در برابر آفتاب و اشعه های مضر خورشید باشد. همچنین کمک میکند تا فضای دنج و خوبی را برای پذیرایی از مهمانان داشته باشید. انتخاب گسترده ای از رنگ ها و سبک ها و طرح ها برای این مدل سایبان وجود دارد که دست شما را در تصمیم گیری باز خواهد گذاشت.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: سایبان , سایبان چتری , قیمت سایبان چتری , سایبان متحرک ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

به دنبال تغییر در فضای پاسیو و یا حیاط رستوران و یا خانه خود هستید؟ پیشنهاد ما به شما استفاده از چتر سایبان است! این محصول در اندازه ها و ایعاد استاندارد و سفارشی موجود است تا نیاز شما را برای داشتن یک محل زیبا جهت استراحت یا پذیرایی از مهمان فراهم کند. همچنین میتوانید از لوازم جانبی برای افزایش قابلیت و استفاده راحت تر از این محصول استفاده کنید. از طرف دیگر از چتر سایبان میتوانید برای مقاصد تبلیغاتی هم استفاده کنید. روی چتر امکان چاپ شعار تبلیغاتی، لوگو و آرم شما وجود دارد تا علاوه بر زیبایی، به برندسازی برای کسب و کار شما هم کمک کند. این یک راه حل تبلیغاتی ایده آل است تا نظر مشتریان شما را هرچه بهتر به رستوران و کافه جلب نماید. امکان انتخاب رنگ و طرح و چاپ روی این سایبان زیبا انرا بسیار پرطرفدار و کاربردی تر کرده است. شما میتوانید مطمئن باشید که فارغ از هر شرایط آب و هوایی، چتر سایبان انتظارات شما را برآورده خواهند کرد.  با جدیدیترین فناوری مورد استفاده در تولید این محصول میتوانید مطمئن باشید که آنها پس از سالها استفاده، زیبایی و ماندگاری خود را حفظ خواهد کرد.

 
مطالب پیشنهادی:


:: برچسب‌ها: چتر سایبان , خرید سایبان چتری , قیمت سایبان چتری , سایبان چتری ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()